Retourbeleid

Onze 14 dagen niet goed, geld terug garantie

We willen dat je tevreden bent met je aankoop bij Danero.nl. Daarom bieden we een 14 dagen niet-goed-geld-terug garantie. Volg de onderstaande stappen om een product te retourneren:

Retourvoorwaarden

  • Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product.
  • Vanaf de retourmelding heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen.
  • Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden.
  • Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij anders vermeld.

Retourprocedure

  1. Retouraanvraag indienen: Neem binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@danero.nl. Vermeld je bestelnummer en de reden van retour.
  2. Instructies ontvangen: Na je aanvraag ontvang je de retourinstructies en het retouradres. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Verstuur het pakket met een Track & Trace-code voor een veilige retourzending.
  3. Verzenden: Stuur het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking.
  4. Beoordeling en terugbetaling: Zodra we het product hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het volledige aankoopbedrag binnen de 14 dagen vanaf de dag van de retourmelding terug op je rekening, mits het product in goede staat verkeert kan er vermindering in rekening gebracht worden.

Terugbetaling

We vergoeden alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten (bij volledige retourzending), binnen 14 dagen na melding van de herroeping. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. We mogen wachten met terugbetalen tot we het product hebben ontvangen of tot de consument aantoont dat het product is teruggestuurd. We gebruiken hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt voor de terugbetaling, tenzij anders overeengekomen. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachtenprocedure

We streven ernaar om je altijd tevreden te houden. Heb je toch een klacht? Neem dan contact op via info@danero.nl. Wij reageren binnen 24 uur. Kom je er met ons niet uit, dan kun je jouw klacht ook melden via het ODR-platform van de Europese Commissie: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

We staan altijd klaar om je te helpen!